YENGEM SÜPER

Eylül 30, 2009 Yorum yap Go to comments

YENGEMİ SÜPER SİKTİM

slmkadaşlar ben ensest hikayeleri takip edeli 1 ay kadar olmuştu okudukça kudurasım geliyordu böyle ve düzenli okuduktan sonra yengemi sikmeye karar verdim yengemlerde köyde kalıyorlar köyde kaldıkları içinde külot felan giymezler birgün ben tarlaya gitmiştim tarladan eve geldim yengemde yorulmuş yatıyordu ne yapmışlarsa artık çocuklarda okuldaydı içeri kafamı uzattım baktımki yengem yatıyor sonra boş ver dedim dışarı çıktım tuvalete gittim 31 çektim onu aklıma getire getire akşam olmuştu saat 11 12 civarlarıydı dışarı çıktım köyde tuvaletler dışarıda oldugu için sonra yengem aklıma geldi ağır ağır yüre yürüye eve geldim kapıyı açtım yengem yatıyor çocuklarda yatıyordu amcamda dışarı gittigi için evde sadece çocuklar vardı yengem zaten yorulmuş yatıyor bide baktımki yengemin eteginin altında bişey olmadıgını fark ettim hemen oraya yöneldim yavaşca yanına uzandım ama içim kıpır kıpır ediyordu hem zevkleniyordum hemde korkuyordum ama ben zevkten uçacak gibi olmuştum hemen zaman kaybetmeden yengemin etegini kaldırdım az bide baktım ki altında bişey yok benim mal tepe olmuş pantolanu yırtacak hemen pantolu indirdim kilotu indirdim yavaştan yavaştan yanına yanaştım kimsede ses seda yok hepsi horluyo gibi yatıyorlar yengemin eteginin altına kafamı soktum baktım kıpırdadı hemen geri çektim korkmuştum sonra götünü bana iyice dönmüştü sikimi amının yanına degdirdim baktım kıpırdama yok az amını açtım içine soktum az baktım uyandı ne yapıyorsun sen manyak geri zekalı dedi bende seni herzaman istiyorum dedim sonra hemen dudaklarına yumuldum beni itmeye çalıştı bırakırmıyım bir kaç dakika yaptı baktı çocuklar uyanacak sesden baş gekemiyor tamam dur dedi çocuklar duymasın dedi öteki odaya geçirdi beni yapma nolur yapma dedi ben hemen çabuk dedim üstünü çıkarmaya başladı kazagını çıkardı altında sütyen felan yoktu köy oldugu için giymiyorlar öfff etegide indirdi

o ne mal dudaklarım birbirine yapıştı hemen dudaklarına yapıştım oda bana yapıştı belliydi istedigi az yaladıktan sonraa amına sürtmeye başladım artık yalvarıyordu aglıyordu gir artık ölüyorum diye yere yatırdım amının içine benimkini az soktum aaghh dedi sonra tekrar çıkardım sik sik diye yalvarıyordu artık birden bire amını açtım bir girdim bir bagırdı baktım amından az kan geldi yaw baktım yengem aglıyo neden aglıyorsun dedim sen devam et ben zevken aglıyorum dedi yenge götünü dön dedim olmaz dedi ben amcana bile vermedim hem bu agrıya dayanamıyorum seninki çok büyük geldi bana götten yapma ben bu acıya dayanamıyorum götten nasıl yapacan dedi zorla dönderdim sonra banyodan sabunu aldım iyice sıvazladım yapma dedi nolur dedi bende yapacam dedim sikimin başını az girdirdim kaçtı çok agrıyor yapma dedi gel dedim tehdit ettim kaçamak olurmu hiç öyle malı bulmuşum sonra yine kaçacagını düşünerek birden bire bir geçirdim yengemden bir çığlık geldi öldü zannettim baktım bayılmış götünden kan geliyordu ben işimi bitirdim içine boşaldım eve gittim banyo felan yaptım sabah kaltım yengemlere taraf gitim yengem yürüyemiyordu noldu yenge dedim allah belanı versin böylemi sikilir dedi bende öğreteydin dedim ama çok hşuma gitmiti.

  1. Mart 4, 2010, 9:26 am

    SEN N GOTBALASANKI PEYSERRRRRRRRRRRRRRRRR

  2. Haziran 29, 2010, 2:00 am

    0592 211 95 58 TURKIYENIN EN ATESLI HIKAYE HATTI DURMA SENDE ARA DINLERKEN DELIYE DONECEK ILIKLERIN KURYACAK ASLA PISMAN OLMICAKSIN 0592 211 95 58

  3. hakan
    Nisan 19, 2011, 12:32 pm

    Bütün olgun ve ateşli bayanların mesajlarını 0555 557 92 82 beklerim…

  4. mert
    Haziran 20, 2011, 3:06 pm

    0543 537 14 88 gizler@hotmail.com
    istanbullu evli bekar her yaştan bayanlar ve karısına masaj yaptırmak isteyen eşler .. karıma masaj yap,karıma masör istiyorum,karım masaj esnasında orgazm olurken elini tutarak ona zevk ve emniyeti birlikte yaşatayım diyen kocalar ..güvenilir masör den gizlilik ve güvenlik içinde evinizde veya sizin istediğiniz bir ortamda karınıza eşinize evliçiftlere evli çiftlere evli bayanlara bayana bakirelere bakireye hanımlara hanıma hanımıma hanımına eşime eşine masaj masör rahatlatıcı masaj ,sensual masaj,tantrik masaj,erotik masaj,orgazm masajı,vajinismus masajı uygulamaları 0543 537 14 88 gizler@hotmail.com eşinize masaj karınız için özel masaj karınıza masaj eşinize masaj karı koca masaj masör eşinize masör karınız için masaj, karım için masaj yaptırmak istiyorum karıma masaj karım için masaj karım için masör karınıza evde masaj evinizde masaj evde masör evinizde masör eşinize özel masaj karınıza masör evliçiftlere evli çiftlere evlilere swinger masaj masör bayanlara evde evinizde masaj vajinismus masajı orgazm masajı erkek masör İstanbul karıma masaj karınıza masör karıma masör karınıza masaj eşinize masör eşinize masör eşime masör eşime masaj eşime masor eşinize masaj karına masaj karına masör karına sikici karınıza sikici karınıza jigolo karıma vurucu karınıza vurucu karımın sevgilisi karımın masörü sikici masör evde masaj evinizde masaj evinizde masör evde masör evinizde masor swinger masaj karımı masör sikti karımı sikti evli evliçift evli çift evliler evliyim karımın karım ve masör karımı domalttı karımın amı karımın götü sikici tantra masajı rahatlatıcı masaj anal masaj vajinal masaj vajinismus masajı erotik masaj sex masajı seks masajı masaj ve sex masaj ve seks masör karımı evde masaj evde masör evinizde masör evinizde masaj büroda masaj otelde masaj otelde masör otelde karınıza masaj evde karınıza masaj evde karınıza masör evinizde karınıza masaj evinde masaj evimde masaj karına evinizde masaj karınıza evinizde masor evinizde sikici masör eşinize masaj karınız için özel masaj karınıza masaj eşinize masaj karı koca masaj masör eşinize masör karınız için masaj, karım için masaj yaptırmak istiyorum karıma masaj karım için masaj karım için masör gizler Hotmail com

  5. TALHA KAYA
    Ekim 15, 2011, 12:39 pm

    Ben TALHA KAYA İSTANBULDAN istanbullu_3450@hotmail.com tel0544 8218786 istanbul ve nevşehir

  6. ali
    Kasım 15, 2011, 3:39 pm

    yeğenimin karısını öptüm

  7. SERO
    Kasım 22, 2011, 6:28 pm

    Sende donsuz mu geziyon nerede bu köy yalan senin bu hikaye bence

  8. canokan
    Nisan 22, 2012, 1:15 pm

    ben canokan istanbuldan kendini yanlız ve mutsuz hiseden evli bayanları bekliyorum 05346665039

  9. canokan
    Nisan 29, 2012, 3:25 pm

    canokan ist evli mutsuz bayanları bekliyorum 05346665039

  10. Temmuz 1, 2012, 4:36 pm

    yatakta zevkten kudurmak isteyen bayanlar arayın 5372757786

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

