Başlangıç > Ensest Hikayeler > KIZ KARDEŞİM VE YAŞADIKLARIMIZ

KIZ KARDEŞİM VE YAŞADIKLARIMIZ

Merhabalar

Ben su an 25 yasında olan orta boylarda düzgün fizige sahip bir erkegim.Anlatmak istedigim olaylar tamamen gercektir ve kız kardeşimle olan ilişkimi içermektedir. Ben kalabalık bir ailenin cocugu oldugum icin tek basıma bir oda sahibi olamadım. Bundan 10 sene kadar once birgun evde misafirler oldugu icin ben annemlerin odasına .

   gecmis ve yataklarında uyuyakalmısım.

Bir ara bir elin sikime temas ettigini fark ettim ve ve uyandım ama bu cok hosuma gitmisti ve durumu bozmak istemiyordum. Ben sol yanıma dogru yatmıstım

   ve arkamda yatan biri sikimle oynamaya calısıyordu. Nefes alıs verisim hızlanmıstı. Sonunda dayanamadım ve kim oldugunu gormek icin ondan yana

   dogru dondum. Benim donmemle birlikte elin sahibi birden uyuyor numarası yapmaya baslamıstı.

Bu benden 3 yas kucuk kızkardesimdi. Bu sefer

   yerinde duramayan bendim ve elimi kızkardesim esranın vucudunda dolastırmaya basladım. Daha gogusleri tam olgunlasmamıstı. Yavas yavas daha asagılara elimi indirirken her an odaya birinin gelebilecegi korkusu ve bu olayı ilk kez yasıyor olamnın heyecanı ile nefesim kesilecek gibi oluyor

   ve titriyordum.

Bu mutluluk anı fazla uzun surmedi ve kapını sesi ile hemen uyuyornumarasına dondum. Ama hevesim kursagımda kalmıstı ve ilk firsatta aynı duyguları tekrar yasamalıydım. O gunden sonra kız kardesime daha farklı gozle bakmaya basladım. Artık tum fantezilerimi susluyordu esra…

O

   gece yanına gitmeye karar verdim. Biz erkek kardesler oturma odasında kalıyor 3 kızkardesim ise kucuk odada kalıyordu. O gece gec

   saatlere kadar uyanık kalmakta oldukca zorlanmıstım ama nihayet evde benim dısımda kimse uyanık degildi. Yine heyecandan titreye titreye kzıların

   odsına girdim. İste hemen onumde yer yatagında uyuyordu esra.

İlk .

   once ablama ve kucuk kızkardesime baktım.Cok korkuyordum ama daha fazla dayanamadım ve esranın yanına cokerek hafif hafif ellemeye basladım. Muthiş zevk alıyordum ve bu zevk tum korkumu yendi. Artık

   esranın yanına uzanmıstım ve ten temasını daha fazla alana yaymaya calısıyordum.

Onunda uyanmıs oldugunun farkındaydım ama o da zevk alıyor olacaktı ki bana elinden geldigince yardımcı oluyordu. Bir ara ablamın hareketlenmesi ile hemen odadan fırladım. Bu sekilde artık arada sırada

   esranın odasına gider olmustum. Ama hep kısa sureli temaslar yasayabiliyordum.

Odadaki en kucuk hareket korkutuyordu beni. Artık esra benim tek

   tutkumdu gozum ondan baskasını gormuyordu. Universiteyi kazanana kadar aramızdaki ilişki .

   hep bu sekilde kacamaklar halinde oluyordu ve ya o ya ben uyuyor numarası yapıyorduk. Daha fazlasına ne ben nede o cesaret edebiliyordu.

Hatta zamanla o bu konularda bana karsı cok kayıtsız olmaya basladı.Beni bazen itiyo ve yeni uyanmıs gibi yaparak abi sen burada ne arıyorsun yatagına git diyerek kovıyordu. Bu .

   ise beni ona daha cok baglıyordu.

Derken universiteyi kazandım ve baksa bir sehire okumaya gittim. Universitede iken baksa kızlarla olan ilişkilerim bana onu unutturuyordu ama eve geldigimde aynı saplantı yine baslıyordu. Esra da buyumus mukemmel bir kız olmustu artık.Ama hiçbir sey

   eskisi gibi degildi.Ben artık onun yanına gidemiyordum o da benim .

   ona karsı zaafımı cok iyi biliyor ve ve bunu cok

   iyi kullanıyordu.

Universiteyi bitirdikten sonra iyi bir sirkette oldukca iyi masa bir iş buldum. Artık cok rahat yasıyordum ve ailemden ayrı

   istanbulda yasıyordum.

Bir gun yine evi aradıgımda annem esranın benim yanıma gelmek istedigini ve bir sure istanbulda kalmak istedigini burada cok sıkıldıgını soyledi. Bu haber beni cok mutlu etmişti.Kızkardesimi otogardan aldım ve eve getiridim. Aklımdan bir suru sey geciyordu( bunlara uyku

   ilacı icirmek ve tecavuz etmek dahil).

Hemen o aksam dısarı cıktık ve biraz dolastık. Esra bir seyler almak istiyor bende karsılıgında ne verecegini soyleyerek niyetimi anlatmaya calısıyordum.Sonunda bana ne istersen verebilecegim bir seyse veririm dedi. Bende korkma veremeyecegin seyi istemem

   zaten diyordum. Ne istedigimi anlamıstı. Eve geldigimizde ben yine titremeye baslamıstım ama bir turlu cesaret edemiyordum.

Bir seyler atıstırdıktan

   sonra esra cekyata uzandı ve tv. İzlerken uyumus numarası yapmaya basladı. Uyuyor numarası yaptıgından adım gibi emindim evet yine

   hersey eski gunlerdeki gibi olmustu. Anlasılan ikimizde acık acık bunu istedigimizi birbirimize soyleme cesaretine sahip degildik. Ama artık onunda istediginden emindim. Bu sefer daha cesur bir sekilde yanına yaklaştım ve elbisesinin uzerinden esrayı oksamaya basladım.

Dizlerinin hemen altında bir etek ve bir body giymisti. Gogusleri o kadar guzeldiki uzun sure onlarla .

   mesgul oldum. Dha sonra yavas yavas etegini yukarıcektim o hala uyuyor numarası yapıyordu. Altında bir tanga vardı. Bacaklarını oksarken sikimide dısarı cıkarmıs ve masturbasyon yapmaya basladım.

Daha sonra yuzunu bana bakacak sekilde cevirdim.Ben onu cevirirken o da benim isteklerimi karsılamak ister gibi bana yardımcı oluyordu.Artık sozlerle komut vermeye baslamıstım. Bacagını kendine dogru cekdiyordum ve o yapıyordu ama yine de gozunu acmıyordu numaraya devam ediyordu. Sikimi elini tutusturdum ve dudagına yapıtsım

   bana gerseyi ile karsılık veriyordu artık gozunu acmıstı.

Deliler gibi opuşmeye basladık. Benden baksa hic bir erkekle bu kadar

   ileri gitmemiş olacakki cok acemi davranıyordu. O gun sabaha kadar sevistik bakire oldugu icin amının tadına bakamadım ama onun dısında

   her seyi yaptık. Bende esra 2 hafta kaldı ve bu sure icinde artık karı koca gibi olduk. Bu 2 hafta da neler yasadıgımızı ve bekaretini nasıl bozdugumu baksa bir yazı da anlatırım.

Arkadaslar bu anlattıklarım isim dısında tamamen gercektir.

   aslında sitenizi gorene kadar yazmak aklımın ucundan bile gecmezdi ama sitenizin tutkunu oldum ve yazmaya karar verdim. Maillerinizi bekliyorum…Gönderen: CORRPP

  

Kategoriler:Ensest Hikayeler
  1. ecengül
    Ocak 14, 2012, 11:08 am | #1

    bnde abimle hergün doyasıya sikişiyorum cok ii yapmışsın cnm :) ohohhh abim geldi baybay

  2. SPARROW
    Haziran 1, 2012, 9:48 pm | #2

    ekler misin murat.mnts@hotmail.com ;)

  3. ender
    Kasım 1, 2012, 9:11 pm | #3

    ben ender arayın 0535 591 24 78

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: