Başlangıç > Ensest Hikayeler > Resmine Bakarken Yakalanınca!!

Resmine Bakarken Yakalanınca!!

Merhaba ben size basımdan gecen komik ama gerçek bir hikale anlatacağım.Bir gün üniversiteden eve gelmistim okulda kızlar mini etekli baya tahrik etmisti beni eve gidip hemen masturbasyon yapmayı planlıyordum eve geldiğimde kardesimin odasında yerde duran bir resime gözüm ilisti kardesim okadar sexi çıkmıstıki

resimde lise etekli bir hali vardı resmi .

   aldım ve doğruca odama geçtim ve ise koyuldum hayalimde kardesimi düslüyordum oral sex yaptığımızı düsündüm ve tam anal sex fantezime geciyordimki odanın kapısı aralandı ve ve kardesim karsımda duruyor okuldan

   yeni gelmis ve semsert olmus penisimin üstünden ona bakıyordum oda bana neyse o sırada baktığım resim birden yere düstü ve kardesimde birden gözü resme ilisti

abi bunu senden beklemezdim dedi bende o halimle kalktım ve hemen yanına geldim bak kızım

   resmi yerde buldum ve çok sexi çıkmıssın bende dayanamadım ve seni arzuladım dedim.Abi ciddi olamassın dedi evet çok ciddiyim dedim

   sacmalama dedi ve odasına gitti bende arkasından girdim abi git üstüne birseyler giy dedi ama sende simdi soyunmayakmısın dedim

sacmaladığının

   farkındasın demi diye ççikledi dur dedim ve eteğini sıyırdım söyle bir itti beni bende bir tokat attım elin herifleriyle geziyon abin dokununcamı laf ediyon dedim ve bir tokat attım oda yere oturdu ve ağlamaya basladı o sırada bende saclarından tutup .

   ya bunu ağzına alırsın yada seni rezil ederim dedim ve istemeye istemeye ağzına aldı o an iliklerime kadar titredim ve devam etmesini söyledim deli gibi yalamaya baslamıstı ama hepsini ağzına almıyordu

kafasını tutup iyice bastırdım küçük diline değdiğini hisediyordum penisimin

   sonra onu aya kaldırdım sert bir hareketle arkasının cevirdim odasında makyaj malzemelerinin içinde el kremi gördüm ve parmaklarımı icine daldırıp göt deliğine iki parmağımı birden sokuyordum abi yapma diyordu ama ben o her böyle dediğinde üç ve dört parmağımı hafifce zorluyorak deliğinden iceri sokuyordum

baya bir süre böyle onu taciz etim suyu baya baya akıyordu kasılmalarını hissettim sonra birden tas gibi olmus penisimi götünden içeri soktum okadar rahat giriyordiki yaklasık 4 5 dakkika anal sex yaptık sonra penisimi cıkardım ve

   vajinasına sokuyordumki dur abi dedi ben bakireyim dedi tamam dedim birsey olmaz hepsini sokmayacağım dedim baya debelendik ama sonunda penisimin basının soktum ve azar azar sokup çıkarıyordum

sonra oda istemeye basladı belimden tuttu ve 17 samtimin hepsini icine aldı kızlığını aldığımı biliyordum artık dayanamayacağımı anladım bosalmak üzere idim geliyorum bebeğim dedim içime ak abi dedi ama ben tam bosalcakken penisimi geri cektim ve yüzüne musluk gibi aktım o günden sonra gizli gizli sevismeye devam ediyoruz…..(devam edecek)Gönderen: whoiam

Kategoriler:Ensest Hikayeler
  1. KAAN
    Eylül 24, 2010, 3:52 pm

    ya arkadaş kardeşini birlikte siklerim olurmu

  2. kadir
    Ocak 6, 2011, 10:11 pm

    serefsiz serefsiz ipne kardes lan o

  3. okul
    Mart 8, 2011, 11:37 am

    ben ikinizi sikim okul34@hotmail.com

  4. okul
    Mart 16, 2011, 6:43 pm

    merhaba ben işin okuluyum diyebilirim yani tüm bayankarı bekliyorum okul34@hotmail.com

  5. Ekim 11, 2011, 4:06 am

    Merhaba Arkadaşım.İstersen Size eşlik edebilirim.Görüşmek istersen 543 2309073 numaralı telefondan Bana ulaşabilirsin!

  6. Murat
    Ocak 19, 2012, 9:12 am

    Slm seks isteyenler yas farketmez arayabilirsiniz 05447980276

  7. Olgun bayanlar orgazım olmak isteyenler arasın boşaltayım sizleri 0543 743 03 37 kenan ben
    Mart 29, 2012, 6:36 pm

    Orgazm olmak isteyen tùm bayanlar araya bilirler ben agzın boga 05437430337

  8. Murat
    Nisan 6, 2012, 3:34 pm

    Kardeşini bende isterim hoşuma giti oda isterse 3 sex yaparız05360140949

  9. Ömer
    Nisan 16, 2012, 8:15 am

    Slm ben ömer benim gibi kendine guvenen arasın veya msj atsın evli dul olgun fark etmez 05426650042

  10. canokan
    Nisan 29, 2012, 3:24 pm

    canokan ist evli mutsuz bayanları bekliyorum 05346665039

  11. Haziran 10, 2012, 1:03 pm

    Slm eskişehirli doyumsuz,azgın evli,dul bayanlar,evli çiftler arayn,ekleyn. evliyim,tecrübeliym,aktifim.defalarca orgazm garanti.gizlilik ve güven şart. ensest takılanlara 3cü olurum.bire bir de sikşirim. fantezi ve sxte yaşta sınır yoktur.amdan,götten her türlü sikerim.tlfnm 0 535 654 43 44 erol deneyin pişman olmazsnz.denmesi bedava.hadi beklyrm.

  12. Salim
    Haziran 21, 2012, 5:04 pm

    doyumsuzca zevk alarak bulutlara çıkmak isteyenler ekleyin salim_421985@hotmail.com

  13. ahu
    Haziran 23, 2012, 5:09 pm

    bende istiyorum beyler 5342818494

    • ibrahim
      Ekim 1, 2012, 7:16 pm

      ahucugum 56 yaşında olgun bir beyle sevişmek istersen ara zevkin doruguna çık önce senin her yerini yalıyayım sen bol bol sevişmenin tadına bak 0537 204 78 46 ibrahim

  14. Temmuz 25, 2012, 9:12 pm

    Merhaba dünyanın en tatlı nadide çiçekleri ben cenker aslen düzceli ama ıstanbulda hikamet etmekteyim yanliz yaşıyorum yanlızlıgıma ortak isteyen bekar dul yada evli çifler farketmez sonunda yaşayacağımız mutluluk fantazi sex yalan olmayacak sözler tutulacak yaşanmış olaylar gizli kalacak bekar dul evli çifler için sır gizlilik çünkü pirensibim ben buyum işte tanışmak görüşmek isteyenler ya mail adresimden yada telefon numaramdan bana ulaşa bilirsiniz
    senpatik_81d@hotmail.com
    0553 395 6684

  15. kerem
    Temmuz 28, 2012, 1:19 am

    bnde istiyorum her türlü sekse hazırım bayanlar için bulunmaz bi fırsatım diyebilirim arayın beni pişman olmicaksınız 5389406657

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın